Dzień dobry! 25 Kwiecień 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

PR edukacja

Administracja sekcji "PR w sieci" - zarządzanie informacjami nt. stron WWW polecanych przez serwis: edycja opisów, podłączanie odnośników, publikacja i usuwanie.
WSZYSTKIE | A | B | C | Ć | D | E | F | G | H | I | J | K | L | Ł | M
 
N | O | P | Q | R | S | Ś | T | U | V | W | X | Y | Z | Ź | Ż
  Szukaj
Znaleziono: 9 wpisów
Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training oferuje szkolenia i konferencje z zakresu finansów, księgowości, prawa, zarządzania, marketingu i sprzedaży oraz Human Resources i Public Relations. czytaj dalej
Szkolenia dla firm i organizacji w zakresie skutecznej komunikacji, perswazji w windykacji, sprzedaży i kreowania własnego wizerunku. czytaj dalej
Konferencja międzynarodowa nt. PR instytucji użyteczności publicznej, z udziałem instytucji europejskich współpracujących z firmami i instytucjami organizującymi konferencję. Celem konferencji jest pokazanie roli działań public relations w działalności instytucji pełniących ważne zadania z punktu widzenia dobrego - sprawnego funkcjonowania społeczeństw - miast - regionów, porównanie działań PR w/w instytucji w Polsce i Unii Europejskiej oraz wyartykułowanie podstawowych problemów w/w instytucji w kreowaniu pozytywnego wizerunku. Konferencja pod patronatem internetPR.pl. (Pierwsza konferencja: Gdańsk, 21-22 października 2004 r.) czytaj dalej
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Rzeszów 19-22 kwietnia 2005 czytaj dalej

Podyplomowe Studium Public Relations, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska

Celem Studium jest zaoferowanie studentom szerokiego wachlarza wiedzy o działaniach Public Relations, wierząc, że umiejętności i biegłości w posługiwaniu się narzędziami nabywa się w praktyce, umiejętnie stosując i wykorzystując posiadaną wiedzę.

  • Program zajęć to 250 godzin zajęć realizowanych w ciągu 12 miesięcy - zajęcia odbywają się systemem zaocznym, czyli w piątki i soboty dwa razy w miesiącu.
  • Formy zajęć są zróżnicowane; od wykładu, poprzez seminarium, zajęcia warsztatowe i laboratoryjne. Ponieważ jest to studium podyplomowe, - a więc jest to kolejny szczebel w kształceniu ustawicznym, akademickim - część zajęć jest wykładowa - około 20%.Podstawową formą są zajęcia warsztatowe.
  • Przedmioty zgrupowane są w blokach tematycznych: 1. Istota działań PR, 2. Kontakty z mediami, 3. Komunikacja, 4. Prawne i etyczne zasady działań PR.
  • Zajęcia prowadzą pracownicy agencji PR, firm, uczelni, stacji telewizyjnych i radiowych.
  • Spotkania odbywają się na terenie Politechniki Gdańskiej, od roku akademickiego 2002/2003 w nowej siedzibie Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
czytaj dalej

Podyplomowe Studium Public Relations, Kolegium Kształcenia Podyplomowego, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Oryginalny program i koncepcja kształcenia oraz wykładowcy którzy potrafią łączyć doświadczenie praktyczne ze znajomością teorii i metod dydaktycznych. Wśród wykładowców Studium znaleźli się Gerard Abramczyk, Piotr Czarnowski, Joanna Gepfert, Andrzej Stolarczyk, Wiesław Uziębło i wielu innych wybitnych specjalistów.

  • Autorski program zajęć prof. Dr hab. Marka Kosewskiego przeniesiony wraz z wybitną kadrą dydaktyczną z ISNS UW i IFIS PAN
  • Program realizowany wciągu 2 semestrów składa się ze 100 godzin przedmiotów obligatoryjnych i 140 godzin zajęć fakultatywnych,
  • Program obejmuje przedmioty podzielone na 4 moduły: 1)Teoria i praktyka, 2) Komunikacja społeczna i media, 3)Gospodarka a społeczeństwo, 4)Stosowane nauki społeczne i wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia odbywają się w nowoczesnym kompleksie Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w systemie zaocznym – soboty i niedziele dwa razy w miesiącu.
  • Słuchacze sami dokonują wyboru większości przedmiotów, które zostaną uruchomione i znajdą się w programie zajęć w roku akademickim 2004/2005, wypełniając Ankietę Zainteresowań i Potrzeb Kształcenia
  • Studium jest członkiem instytucjonalnym EUPRERA (European PR Education & Resarch Association)
czytaj dalej
Szkoła wyspecjalizowana w programach kształcenia zawodowego specjalistów komunikacji marketingowej. Obok grafiki, fotografii i realizacji tv prowadzi kierunek strategii reklamy i PR akcentując subtelne róznice i związki wszelkich form działalności promotion mix. Na rynku od 1993 roku. czytaj dalej

Public relations w praktyce – studia podyplomowe w WSPiZ im.L.Koźmińskiego Eksperci public relations dzielą się swoim doświadczeniem.

Celem studium jest przekazanie studentom najnowszej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do projektowania i realizacji działań z zakresu PR. Z 27 przedmiotów zaledwie 16% to wykłady ogólne o charakterze teoretycznym. Na przedmioty czysto zawodowe przeznaczono aż 62% czasu.

Kierownikiem studiów i autorem programu jest Piotr Lignar - Wykładowca WSPiZ Wydziału Zarządzania UW, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Podyplomowego Studium PR w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW, konsultant mediów i PR.

Wśród prowadzących są: Prof. L.Garbarski, Dr W.Piotrowski, Dr hab. S.Jedrzejewski, Dr Piotr Pilch, Dr T.Taranko, P.Zegarłowicz, M.Gmurczyk, M.Wejtko.

Studia trwają dwa semestry i obejmują ponad 220 godzin wykładowych. czytaj dalej

Najstarsza uczelnia niepanstwowa na Wybrzeżu. Kształcenie z zakresu: komunikacji społecznej, PR Relations, zarządzania mediami i nowego dzeinnikarstwa. czytaj dalej

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms