Dzień dobry! 28 Czerwiec 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

Z mediów

Data: 19-06-2017

Instagram wprowadza tag do oznaczania płatnej współpracy z markami

Płatne partnerstwo – tak wkrótce będą musiały być oznaczane instagramowe posty i stories powstające we współpracy z markami. Wymóg ma pojawić się w najbliższych tygodniach.

"Wprowadzenie tagu „paid partnership with” ma zapewnić transparentność działań na Instagramie. Jego użycie pozwoli bowiem łatwo oznaczyć partnerstwa, pozwalając zachować autentyczność samej platformie" - informuje portal Marketing-news.pl.

Więcej informacji na stronie Marketing-news.pl.

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=49794

Źródło: Marketing-news.pl, 2017-06-16

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms