Dzień dobry! 28 Czerwiec 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

Z mediów

Data: 14-06-2017

Badania d*fusion Communications: dziennikarstwo w erze mobilności

Agencja PR d*fusion communication w maju br. przeprowadziła badanie „Mobile Journalism”, którego celem było poznanie opinii dziennikarzy na temat mobilnego środowiska pracy.

"Badanie wykazało m.in., że: ponad 90 proc. dziennikarzy uczestniczących w badaniu korzysta z przenośnego laptopa i telefonu w swojej bieżącej pracy; prawie 50 proc. zapoznaje się z treścią nadsyłanych informacji na smart fonie; połowie dziennikarzy zdarzyło się napisać tekst na smart fonie; 89 proc. dziennikarzy przyznaje, że telefon komórkowy podniósł efektywność ich pracy; 41 proc. redaktorów przeprowadziło wywiad przez komunikator internetowy, a 25 proc. newsroomów przeniosła się do sieci" - informuje Portalmedialny.pl.

Więcej informacji na stronie Portalmedialny.pl.

http://portalmedialny.pl/art/60080/badania-dfusion-communications-dziennikarstwo-w-erze-mobilnosci.html

Źródło: Portalmedialny.pl, 2017-06-13

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms