Dzień dobry! 25 Kwiecień 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

Z mediów

Giuseppe Bagorda i Maciej Koński w BrandBuddies

24-04-2017
Giuseppe Bagorda i Maciej Koński dołączyli do zespołu BrandBuddies, polskiej platformy ułatwiającej nawiązywanie i utrzymywanie relacji z sieciowymi influencerami. Pierwszy objął funkcję Marketing Managera na rynkach zagranicznych, drugi Business Develope czytaj dalej

Waldemar Kumór i Sebastian Klauziński: z „Gazety Wyborczej” do „Newsweek Historia”

24-04-2017
Redaktorami miesięcznika „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska) zostali Waldemar Kumór i Sebastian Klauziński. Poprzednio obaj byli związani z „Gazetą Wyborczą”. czytaj dalej

Rynek reklamy dóbr luksusowych znów w górę

24-04-2017
Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith w 2017 roku globalne wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9 proc. Oznacza to odbicie rynku, który w ubiegłym roku skurczył się o 0,5 proc. W 2018 prognozowany jest dalszy wzrost – o 3,9 proc. J czytaj dalej

Grandes Kochonos Digital dla marki Semilac

21-04-2017
Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na kampanię dla marki Semilac - jedna z wiodących marek hybrydowych lakierów do paznokci. czytaj dalej

Pięć agencji walczy o kompleksową obsługę reklamową Tauronu

21-04-2017
W prowadzonym przez spółkę Tauron Sprzedaż (należy do Grupy Tauron) przetargu na kompleksową obsługę kreatywną oferty złożyło pięć agencji: S4, Hand Made, Grandes Kochonos, Fabryka Idei i Czart. czytaj dalej

Marcin Piasecki będzie odpowiadał za projekty specjalne "Rzeczpospolitej"

21-04-2017
Marcin Piasecki, redaktor i publicysta "Rzeczpospolitej" (Gremi Media SA), od maja br. przejmie obowiązki rozstającego się z wydawnictwem Pawła Jabłońskiego. Andrzej Pietryga, szef działu prawnego, od 15 maja będzie p.o. zastępcą redaktora naczelnego "Rz" czytaj dalej

MEC: NTC zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej TV

20-04-2017
23 proc. klientów płatnej telewizji rozważa cord-cutting - wynika z badania „Projekt Cyfrowizja III” agencji mediowej MEC. Z roku na rok odsetek ten jednak lekko topnieje, a przy ofertach operatorów klientów trzyma m.in. internet w pakiecie. Za kanały war czytaj dalej

Mariola Popielarz szefową działu multichannel w Green Parrot

20-04-2017
Mariola Popielarz rozpoczęła pracę w agencji Green Parrot, obejmując stanowisko szefowej działu multichannel. Poprzednio pracowała w agencji Brain Juice. czytaj dalej

Social Media London Style rozpoczyna współpracę z Grupą Ożarów

20-04-2017
Agencja Social Media London Style po wygranym konkursie, rozpoczyna obsługę marki CEMENT OŻARÓW, należącej do Grupy Ożarów S.A. Współpraca obejmuje m.in. przygotowanie, wdrożenie i optymalizację strategii Social Media na kanałach: Facebook, Instagram i Yo czytaj dalej

Była redaktor naczelna „Bloomberg Businessweek” szefową działu biznesowego „New York Times’a”

19-04-2017
Ellen Pollock, dwukrotna współlaureatka Pulitzera i była redaktor naczelna magazynu „Bloomberg Businessweek” została szefem działu biznesowego „The York Times’a”. Zastąpiła na tym stanowisku Deana Murphy’ego, który awansował na stanowisko jednego z zastęp czytaj dalej
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  następna strona »  484

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms