Dzień dobry! 24 Sierpień 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

Z mediów

Arkadiusz Szulczyński założył agencję Empathy Rocks

23-08-2017
Arkadiusz Szulczyński, były szef działu kreacji i dyrektor współzarządzający agencją K2 założył agencję design thinking Empathy Rocks. czytaj dalej

Getin Noble Bank tworzy Obszar Marketingu i Digital

23-08-2017
Getin Noble Bank wzmacnia komunikację marketingową. W Banku powstał nowy Obszar Marketingu i Digital. Nowym działem kieruje Natalia Załęcka. Jej zespół odpowiada za komunikacją marketingową i wewnętrzną banku oraz rozwój kanałów elektronicznych (bankowośc czytaj dalej

Wystartował „The Update" - serwis informacyjny CNN na Snapchacie

23-08-2017
CNN uruchomiło na Snapchacie codzienny serwis informacyjny. „The Update” zawierać będzie przegląd najważniejszych wiadomości dnia, przygotowanych przez reporterów CNN. czytaj dalej

Rada Reklamy apeluje o zgodne z dobrymi obyczajami wykorzystywanie treści historycznych w reklamie

22-08-2017
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wystosował apel do twórców i osób wpływających na kształt reklamy. Zwraca się w nim z prośbą o tworzenie przekazów reklamowych zwierających treści historyczne w sposób zgodny z dobrymi obyczajami i w poczuciu odpowiedzial czytaj dalej

Barbara Niedziela i Jacek Studziński zajmą się strategią w Isobar Poland

22-08-2017
Barbara Niedziela i Jacek Studziński dołączyli do działu strategii Isobar Poland. Poprzednio przez ponad dwa lata Studziński pracował w 180heartbeats + Jung. Matt, a Niedziela w J. Walter Thompson Group Poland. czytaj dalej

Firmy chcą odzyskać kontrolę nad reklamą online

22-08-2017
Przez ponad dekadę marki zlecały zadania związane z planowaniem i zakupem internetowych kampanii agencjom mediowym. Coraz więcej reklamodawców przenosi jednak te obszary aktywności do wewnętrznych działów, próbując odzyskać kontrolę nad budżetami – pokazu czytaj dalej

Discovery przejmie od Agory telewizję Metro

22-08-2017
Discovery Polska za 19 mln zł przejmie od Agory pozostałe 51,06 proc. udziałów w spółce Green Content, nadawcy telewizji naziemnej Metro. czytaj dalej

Facebook wprowadza zmiany, które mają ułatwiać nawigację w news feedzie

21-08-2017
Na stronie newsroomu serwisu Marka Zuckerberga czytamy, że w ciągu nadchodzących tygodni użytkownicy zobaczą zmiany w swoich news feedach. Facebook m.in. usprawni sekcję komentarzy. Będą one umieszczone w tzw. dymkach, podobnie, jak wygląda to w komunikat czytaj dalej

W serwisach „Gazety Wyborczej” komentować mogą tylko subskrybenci jej oferty cyfrowej

21-08-2017
Agora na stronach internetowych „Gazety Wyborczej” wprowadziła mechanizm, w ramach którego komentarze mogą zamieszczać tylko użytkownicy płatnej oferty cyfrowej dziennika, których jest ok 100 tys. czytaj dalej

Właściciel RMF FM chce przejąć francuską grupę mediową NRJ Group

21-08-2017
Niemiecki koncern medialny Bauer jest zainteresowany przejęciem czołowej francuskiej grupy mediowej NRJ Group. czytaj dalej
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  następna strona »  510

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms