Dzień dobry! 28 Czerwiec 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

Z mediów

Mediacap ma już 90 proc. udziałów TalentMedia Balkans

27-06-2017
Należąca od niedawna do koncernu Mediacap spółka TalentMedia kupiła 90 proc. udziałów firmy TalentMedia Balkans działającej przede wszystkim w Bułgarii. Pozostałe 10 proc. należy do jej szefa Marina Aganderova. czytaj dalej

Google przestanie czytać Twoje maile

27-06-2017
Treść maili nie będzie już dłużej skanowana przez Google – taka informacja pojawiła się na firmowym blogu giganta z Mountain View. Wcześniej takie praktyki były stosowane w celu dostarczenia spersonalizowanych treści reklamowych. czytaj dalej

Olgierd Wojtkowiak dyrektorem programowym Eski

27-06-2017
Wojtkowiak pełnił obowiązki szefa programowego Eski, odkąd pod koniec kwietnia br. z radiem rozstała się Iga Mackiewicz. Nowe obowiązki będzie łączyć z dotychczasową funkcją dyrektora muzycznego. czytaj dalej

„Trójkowy Ossobowy” znika z ramówki Trójki, Wojciech Ossowski zwolniony z Polskiego Radia

26-06-2017
W radiowej Trójce nie będzie już nadawana audycja muzyczna „Trójkowy Ossobowy”, którą przygotowywał i prowadził Wojciech Ossowski. Dziennikarz po 31 latach współpracy z rozgłośnią został zwolniony z Polskiego Radia. czytaj dalej

Raport: Co czytają kucharze, co prawnicy, a co pielęgniarki?

26-06-2017
Tradycyjne badania czytelnictwa nie są w stanie wyodrębnić wszystkich atrakcyjnych dla reklamodawców grup zawodowych. czytaj dalej

Michał Hejka nowym prezesem IDMnet i Accorp

26-06-2017
Michał Hejka został prezesem zarządu spółki IDMnet SA, w której dotychczas pełnił funkcję wiceprezesa. Objął także stanowisko prezesa zarządu w spółce Accorp. Dotychczasowa prezes obu spółek Anna Kaczmarska rozstaje się z Grupą ZPR Media. czytaj dalej

Piotr Kędzierski redaktorem naczelnym półrocznika „Newonce”

26-06-2017
W sprzedaży zadebiutował kierowany do mężczyzn magazyn „Newonce” (Skills Warsaw). Pismo ukazuje się w cyklu półrocznym, a jego redaktorem naczelnym jest Piotr Kędzierski. czytaj dalej

Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange

23-06-2017
Od stycznia do maja br. reklamodawcy wydali w tradycyjnych mediach 2 proc. więcej niż w tym samym okresie 2016 roku. O ponad 50 proc. nakłady na reklamę zwiększyli w tym okresie Volkswagen Group Polska i Natur Produkt Zdrovit. Z kolei Unilever Polska i Or czytaj dalej

Sponsoring w dobrej kondycji – badanie ARC Rynek i Opinia

23-06-2017
W ciągu ostatniego roku wzrósł odsetek osób, które lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które się w niego nie angażują. Nieco więcej respondentów deklaruje też, że fakt sponsorowania przez daną firmę wydarzeń sportowych lub kulturalnych czytaj dalej

53 procent Polaków ma zaufanie do mediów, najpopularniejszym źródłem newsów TVN

23-06-2017
Według opublikowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism raportu „Digital News Report 2017” Polska jest w czołówce krajów, w których obywatele ufają informacjom dostarczanym przez media. 16 procent użytkowników płaci za dostęp do newsów, czytaj dalej
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  następna strona »  497

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms