Dzień dobry! 20 Luty 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

Informacje

Data: 17-02-2017

Marka Ultimo obsługiwana w mediach przez K2 Media

Przetarg na przygotowanie strategii mediowej dla marki Ultimo wygrała agencja K2 Media. Do jej zadań należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 r. – w telewizji oraz w Internecie.

"K2 Media zaplanuje i zakupi media do kampanii on- i offline wrocławskiej firmy zarządzającej wierzytelnościami. Start kampanii zaplanowany został na marzec. Działania od strony kreacji przygotowuje ADHD Warsaw" - czytamy na stronie Marketing-news.pl.

Więcej informacji na stronie Marketing-news.pl.

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=49001

Źródło: Marketing-news.pl, 2017-02-16

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms