Dzień dobry! 28 Czerwiec 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

Informacje

Ogilvy&Mather będzie reklamować piwo Książęce

27-06-2017
Kompania Piwowarska wybrała do obsługi reklamowej marki piwa Książęce agencję Ogilvy&Mather. czytaj dalej

Franciszek Toeplitz zastępcą dyrektora kreatywnego w BBDO Warszawa

27-06-2017
Franciszek Toeplitz objął funkcję zastępcy dyrektora kreatywnego w agencji BBDO Warszawa. Będzie zarządzał działem kreacji wspólnie z Kamilem Redestowiczem. czytaj dalej

Tomasz Wojciechowski z Havas Worldwide Warsaw do H&B

27-06-2017
Tomasz Wojciechowski przejął obowiązki senior art directora oraz senior copywritera po Karolinie Czarnocie oraz Monice Kamińskiej, które rozstały się z agencją Heart & Brain po 5 latach. czytaj dalej

Karolina Cacko: z Unilever Polska do Notino Polska

27-06-2017
Karolina Cacko objęła funkcję kierownika ds. PR w Notino Polska, właścicielu perfumerii internetowej Iperfumy.pl. Wcześniej pracowała w Unilever Polska i Johnson & Johnson Poland. czytaj dalej

Ewa Geresz: Z LEWISA do Performante

26-06-2017
Agencja interaktywna, działająca od 2014, zatrudniła w czerwcu 2017 roku Ewę Geresz na nowo utworzone stanowisko PR Specialist. Będzie odpowiadać za strategię komunikacji Performante oraz wspierać klientów firmy w obszarze PR-u. czytaj dalej

Izabela Mościcka: z Credit Agricole Bank Polska do Banku Gospodarstwa Krajowego

26-06-2017
Izabela Mościcka zaczęła pracę jako dyrektor departamentu komunikacji w Banku Gospodarstwa Krajowego. Wcześniej zajmowała podobne stanowisko w Credit Agricole Bank Polska. czytaj dalej

Polskie Fabryki Porcelany Ćmielów i Chodzież klientem Triple PR

26-06-2017
Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. wybrały partnera w zakresie obsługi public relations. Agencja Triple PR będzie prowadziła kompleksowe działania wizerunkowe i komunikacyjne dla marki. czytaj dalej

Partner of Promotion uruchomiło agencję eventową Silver Plate. Szefem Kuba Śliwiński

23-06-2017
Na rynku zadebiutowała agencja eventowa Silver Plate. Jej założycielami są Paweł Tochimiuk, Tomasz Motyl i Kuba Śliwiński, który został jej prezesem. czytaj dalej

ONZ Kobiety zawiązuje koalicję reklamodawców na rzecz walki z nierównością płci

23-06-2017
ONZ Kobiety (UN Women) oraz grupa największych światowych koncernów ogłaszają start projektu „Unstereotype Alliance”. W jego ramach będą walczyć ze stereotypowym postrzeganiem płci w działaniach marketingowych. Do porozumienia przystąpili m.in. WPP, IPG, czytaj dalej

Catawiki z Planet PR

23-06-2017
Serwis aukcyjny Catawiki rozpoczął współpracę z agencją Planet PR, powierzając jej obsługę komunikacyjną portalu i koordynację działań na trzech rynkach: polskim, greckim i węgierskim. czytaj dalej
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  następna strona »  624

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms