Dzień dobry! 23 Maj 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

Informacje

HEROES Brand Communication dla Centrum Nauki i Techniki EC1

22-05-2017
Agencja HEROES Brand Communication wygrała konkurs ofert na opracowanie strategii komunikacji Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi. Na mocy umowy z EC1 Łódź – Miasto Kultury zespół HEROES odpowiedzialny będzie za przygotowanie strategii wraz z rocznym pla czytaj dalej

Mindshare Polska wyodrębnia zespół ekspertów w zakresie mediów adaptatywnych

22-05-2017
FAST (Future Adaptive Specialist Team) to specjalistyczny pion skupiający ekspertów w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media). Zespół ten został wyodrębniony w ramach Mindshare Polska. Takie jednostki działają już w strukturach domu mediowe czytaj dalej

Communication Unlimited odpowiedzialny za kampanię nowego Suzuki Swift

22-05-2017
Wielokanałową komunikacją launchu nowego Swifta zajęła się agencja Communication Unlimited. Kampania jest przygotowana przez europejską centralę Suzuki i kreatywnie adaptowana na polski rynek. czytaj dalej

Saatchi & Saatchi Interactive Solutions wygrała przetarg reklamowy IKEA

22-05-2017
W przetargu na obsługę reklamową IKEA Retail na polskim rynku wygrała agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Będzie pracować dla nowego klienta przez dwa lata. Poprzednio obsługę reklamową IKEA zajmowała się Grey Group Poland. czytaj dalej

Ceramika Paradyż z agencją INSIGNIA

19-05-2017
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) - producent płytek ceramicznych, w ramach działań promocyjnych w okresie wiosna/lato 2017 będzie współpracować z agencją INSIGNIA. czytaj dalej

Consulting’n more z nowym klientem

19-05-2017
Agencja Consulting’n more rozpoczęła współpracę z firmą ennovati, która oferuje rozwiązania energetyczne oparte o fotowoltaikę. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu media relations i komunikację na kanałach social media czytaj dalej

Personal PR zajmie się kampanią Gdańska na rynkach zagranicznych

19-05-2017
Agencja Personal PR wygrała przetarg władz Gdańsk i na ich zlecenie zajmie się kampanią promocyjną miasta skierowaną do turystów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Danii, Norwegii i Szwecji. Pokonała w nim agencję Partner of Promotion. czytaj dalej

Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wrócili do Publicis

18-05-2017
Po pięciu latach przerwy Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wracają do działu kreacji agencji reklamowej Publicis. czytaj dalej

KERRIS przedłuża umowę z Honeywell na kolejny rok obsługi kampanii on-line w pięciu państwach regionu CEE

18-05-2017
Agencja interaktywna KERRIS przedłużyła umowę z Honeywell na prowadzenie kampanii reklamowej w pięciu państwach Europy Środkowo Wschodniej. Do jej zadań należy zwiększanie świadomości marek Live Well, Get Connected oraz ich produktów w internecie. czytaj dalej

Anthony Poncier szefem social media&digital MSLGROPUP w regionie EMEA

18-05-2017
W Paryżu MSRGROUP awansowała Anthony’ego Ponciera na szefa działu social and digital w regionie EMEA, po trzech latach pracy w grupie Publicis. czytaj dalej
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  następna strona »  616

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms