Dzień dobry! 20 Luty 2017
Login / E-mail:
Hasło:
 

 
 

Informacje

Brand Support zwyciężyła w przetargu Ferrero

20-02-2017
Agencja Brand Support wygrała przetarg Ferrero Polska na przygotowanie kampanii „The colors of dreams” dla marki Kinder Chocolate. Startująca właśnie kampania prowadzona będzie na Litwie, Łotwie i w Estonii. czytaj dalej

Digital Kingdom wdraża długofalowy program influencerski dla marki Rimmel

20-02-2017
Agencja wygrała przetarg na wdrożenie i obsługę programu aktywującego mid-level influencerów dla marki Rimmel. czytaj dalej

Big Picture wprowadza na rynek nową markę od L'Oréal Paris

20-02-2017
Agencja zajmie się działaniami PR wspierającymi wprowadzenie na rynek marki Colorista z portfolio L'Oréal Paris. To linia produktów do koloryzacji włosów, adresowana do młodych konsumentów i stworzona we współpracy z e-influencerami. czytaj dalej

Vectra klientem Isobar Polska

17-02-2017
Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Vectra. czytaj dalej

Marka Ultimo obsługiwana w mediach przez K2 Media

17-02-2017
Przetarg na przygotowanie strategii mediowej dla marki Ultimo wygrała agencja K2 Media. Do jej zadań należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 r. – w telewizji oraz w Internecie. czytaj dalej

Good One PR wypromuje Podlaski Fundusz Kapitałowy

17-02-2017
Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Podlaskim Funduszem Kapitałowym. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego, a także doradztwo marketingowe. czytaj dalej

Polskie Stowarzyszenie Public Relations ma nowe władze, Krystian Dudek ponownie prezesem

17-02-2017
Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wybrało nowe władze. Prezesem po raz drugi wybrany został dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. czytaj dalej

PM Talk – nowa agencja z Katowic

16-02-2017
Jej założycielami są Paulina Wątroba (7 lat w branży marketingu i reklamy) oraz Marcin Tadus (8 lat doświadczenia w PR-ze i reklamie). czytaj dalej

Public Dialog dla E.Leclerc

16-02-2017
Od lutego br. Public Dialog rozpoczęła współpracę ze stowarzyszeniem super i hipermarketów E.Leclerc. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo w obszarze public relations i CSR. czytaj dalej

Fantasy Expo z agencją PR - WĘC PR

16-02-2017
Fantasy Expo, największa polska agencja e-sportowa, wybrała firmę do obsługi PR. Od teraz wspólnie z WĘC Public Relations, agencją PR, specjalizującą się w działaniach w sektorze nowych technologii, będą zwiększać rozpoznawalność e-sportu w Polsce. czytaj dalej
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  następna strona »  596

Ankieta

Na stronie internetPR najbardziej brakuje mi:
głosuj wyniki

Newsletter

Codziennie newsletter z najważniejszymi informacjami.
zapisz

Fundację wspierają

 

AMRA




 

Współpracujemy z :
polskie stowarzyszenie public relation związek firm public relations
internetPR.pl pomagają:
netpr ideo
InternetPR
realizacja ideo, powered by edito cms